Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeŚwietna wiadomość z obozu Hondy. Czy macie ją z wiarygodnych źródeł? Różne portale motocyklowe już od paru lat donoszą o następcy VFR 800 z większą pojemnością silnika. Wizualka może niezbyt udana, bo bazująca w dużej mierze na aktualnym modelu, a Honda w ostatnich latach zaskakuje nieoczekiwanym dizajnem (CB 1000, Fireblade czy Transalp). Widać teleskopy UPS z przodu, ta rzecz powtarza się w kilku zapowiedziach, tylne koło jest do wzięcia prosto od CB 1000, świetnie gdyby tłumik był jeszcze mniej widoczny - idealnie gdyby puszczony jak w Kacie RC8 - centralnie pod motocyklem. Poza tym to nic tylko czekać na jakieś konkrety. Czy macie jakieś info dot. silnika i na ile wiarygodny jest załączony model? Jest napęd rozrządu za pomocą kół - świetne się zapowiada, pewnie będzie rezygnacja z Vtec-a. Ciekawe jak będzie rozwiązane domykanie zaworów - w silniku wyścigówki było to chyba rozwiązanie oparte na sprężynach, tutaj tego nie widać - może będą krzywki jak w Ducati... No nic - pozostaje czekać do września i powoli myśleć o przesiadce z 800 na tysiąca :-) pozdrawiam
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza